Visual Basic.Net ඉගෙන ගනිමු-07

මෙම පාඩමෙන් තවත් පාලකයක් යොදාගෙන කරන සරල වැඩසටහනක් ඉගෙන ගනිමු.

මෙහියොදා ගන්නේ Combo Box පාලකයයි.

මෙය නව Form යක ආරම්භ කරන්න. මෙම පාඩම් මාලාවේ සෑම නව පාලකයන් හඳුන්වාදෙන සෑම සරල පාඩමක්ම නව Form යකින් අරඹන්න. ඔබගේ Project යට නව Form යක් එකතු කර ගන්න අන්දම පෙර පාඩමකදී මම කියාදී ඇත්තෙමි එය කියවූයේ නැත්නම් මෙතනින් යන්න.ඉන්පසුව එම Form ය මතට යක් බොත්තමක් සහ ලේබලයක් ඇතුලත් කර ගන්න ඒවායේ නම් ඔබට මම පෙර පාඩම් වල කී ආකාරයෙන් ගැලපෙන ආකාරයට දෙන්න. මම මෙහිදී ඒවා යොදා ගෙන ඇත්තේ මේ ආකාරයෙන්ය



පහත දැක්වෙන ආකාරයට ඔබගේ Form ය සැලසුම් කර ගන්න.





ඉන්පසුව Combo Box හි Properties වලින් Items යන්න තෝරා ගන්න. එය ඉදිරියේ ඇති Colection යන්න සමඟ පැත්තෙන් ඇති බොත්තම Click කළ විට ඔබට පහත ආකාරයේ Window වක් ලැබේවි.




ඉන්පසුව එහි පහත රූපයේ දැක්වෙන ආකාරයට ඔබට අවශ්‍ය Collection එකක් කර ගන්න. මෙහිදී මම නගර වල නම් යොදා ගෙන ඇත.



ඉන්පසුව OK කරන්න.

ඉන්පසුව බොත්තම Double Click කර ලැබෙන කේතයන් පේළි දෙක මැද මෙම කේතය ලියන්න.

lblDisplay.Text = "You have selected " & cmbSelect.SelectedItem

ඉන්පසුව මම පෙර පාඩමකදී කියා දුන් ආකාරයට වැඩසටහන ධාවනයට පෙර ඔබගේ යේ Solution Explorer න් Project Properties Window ට ගොස් Startup Form ලෙස ඔබ මෙම වැඩසටහන නිර්මාණය කරගත් Form ය තෝරන්න. ඉන්පසුව F5යතුර ඔබා හෝ Run බොත්තම ඔබා ඔබගේ වැඩසටහන ධාවනය කරන්න.
ඔබ Combo Box යෙන් යමක් තෝරා බොත්තම එබූ විට පහත පරිදි ඔබගේ වැඩසටහන දිස් විය යුතුය.



තවත් පාඩමකින් නැවත හමුවෙමු.

කැන්ඩි....

0 comments: